Vivix untuk covid ? KENAPA RAMAI MEMILIH VIVIX? ⁣Sekarang nie dah ramai yang aware dengan kewujudan vivix shaklee. Sebab kesan dia yang sangat bgus , buat dia jadi femes pulak tiba-tiba. ⁣Manfaat VIVIX banyak untuk masalah covid. Jom baca lagi

Resveratrol, Alergi & Kesihatan Paru

Orang yang demam hay lebih cenderung menderita penyakit paru-paru seperti COPD dan jangkitan pernafasan.Sebaliknya, menghidap penyakit paru-paru meningkatkan kemungkinan mati akibat COVID-19. Lebih dari 6% orang yang dijangkiti dengan penyakit paru-paru kronik atau saluran udara mati, berbanding di bawah 1% orang sihat dari semua peringkat umur, berdasarkan data dari Pusat Pengendalian dan Pencegahan Penyakit (CDC).

Menurut beberapa ujian klinikal, semburan hidung resveratrol dapat memperbaiki gejala demam hay atau rinitis alergi. Para saintis membuat semburan hidung sebagai cara untuk memotong ketersediaan bio resveratrol yang kurang baik dan mendapatkannya terus ke kawasan badan yang bermasalah ini.

Dalam satu kajian terhadap 100 orang, semburan hidung yang mengandungi resveratrol 0.1% mengurangkan gejala hidung dan peningkatan kualiti hidup pada orang dewasa dengan demam hay digunakan tiga kali sehari selama 4 minggu .

Dalam percubaan lain terhadap 68 kanak-kanak dengan demam hay yang disebabkan oleh debunga, semburan hidung dengan resveratrol 0,05% dan satu bahan lain (beta-glukan 0,33%) meningkatkan gatal, bersin, hidung berair, dan penyumbatan hidung. Semburan yang sama juga membantu mencegah jangkitan pernafasan dalam kajian lain terhadap 73 kanak-kanak dengan demam hay.

Menurut data terkini, hampir 70% orang dengan penyakit koronavirus (COVID-19) mengalami batuk kering dan sepertiga menderita lendir. Resveratrol mengurangkan keradangan dan lendir pada tikus asma, tetapi kesannya terhadap COVID-19 tidak diketahui.

Pneumonia adalah jangkitan paru-paru yang serius dan kemungkinan komplikasi COVID-19 yang teruk. Dalam percubaan klinikal pada 647 kanak-kanak dengan radang paru-paru, resveratrol meningkatkan keberkesanan antibiotik amoksisilin. Ini tidak bermaksud resveratrol harus ditambahkan ke protokol COVID-19. Lebih banyak penyelidikan diperlukan.

Resveratrol Untuk Long Covid

Resveratrol adalah polifenol dengan kesan antioksidan dan anti-radang yang terdapat dalam anggur merah, anggur merah, kacang tanah, dan beberapa buah beri. Ia juga disediakan sebagai makanan tambahan.

Galland menganggapnya sangat membantu dalam memulihkan pesakit COVID-nya agar sihat. “Resveratrol mempunyai sejumlah kesan yang baik terhadap jangkitan coronavirus,” katanya. “Ini mendukung fungsi ACE-2, ini menghambat pertumbuhan coronavirus MERS yang mematikan melalui beberapa mekanisme, dan mengurangi jenis peradangan yang terkait dengan infeksi coronavirus.”

Galland merawat seorang doktor berusia 60-an yang telah sakit dengan COVID selama enam minggu, terus mengalami demam setiap hari dengan kabut otak dan keletihan. Dia menetapkan kombinasi ramuan dan suplemen, termasuk resveratrol, dan gejalanya dapat diselesaikan dalam beberapa minggu.

Dia mengesyorkan pesakit COVID panjang dengan 200 mg resveratrol dua kali sehari.

KENAPA VIVIX BAGUS UNTUK KESIHATAN SEISI KELUARGA

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

✅Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”)
Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

✅ Mengawal kepekatan gula dalam darah
Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

✅ Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera
Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

✅ Mencegah pembentukan protein AGE
Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE.

Atasi Masalah Sesak Nafas

Vivix Untuk Covid. Salah satu iktiar bekas pesakit covid yang berkongsi pengalaman consume vivix ketika satu family kene covid.Alhamdulillah, asbab iktiar dan juga dengan izin-Nya dapat atasimasalah sesak nafas yang teruk serta anak-anak kembali sihat.

Secara ringkasnya Vivix ini mengandungi bahan yanh sangat MAHAL taw Bukan hanya untuk awet muda sahaja tapi sangat membantu dari sel-sel dalam badan. Especially bila sakit, memerlukan tenaga dan vivix untuk tingkatkan imun badan . Walaupun sekarang dah tukar ke endemik tapi kita jangan leka dan standby la untuk diri dan keluarga

Vitamin C Overdose Covid

Dalam keadaan terkena positif covid 19, Semua kena cepat bertindak untuk pulihkan diri kita.
Masa mula-mula rasa tak sedap badan, Maizon dah mula start ambik vitamin C overdose , minum Vivix , rebus air cengkih, minum , air lemon rendam dalam air panas, minum suam-suam dan cuka hidu bau.
Buat sungguh-sungguh ,makan sungguh-sungguh. Hari ke dua dan ke tiga, badan dah o.k dari demam dengan izin Allah. Tambahan nutrifron dan omegaguard tambah kan lagi untuk redakan batuk dan cairkan kahak. Nak cuba khtiar lawan virus dalam badan. Nak bagi hilang juga sakit sendi dan belakang .

Masa ni kena duduk bertenang, tak boleh fikir banyak sebab kalau berserabut dia akan rasa pening kepala dan sakit dada. Memang ini kesan paling ketara rasa.
Bila adik dan anak saudara disahkan positif , ingatkan dia untuk ambil mega dos vitamin C, omegaguard dan nutriferon yang masih berbaki ini pass kat dia.In Shaa Allah dengan izin Allah , kita mohon kesembuhan . Walau dia punya demam agak teruk apa yang kita buat kita suruh dia buat jugak. Oksigen dia drop ke bacaan 90.

Doktor pantau hari-hari keadaan kami yang kuarantin di rumah. Bacaan oksigen hari-hari kena declare.
Virus ini bukan main-main. Covid 19 is real!
Siapa yang kena inilah hadiah dari Allah. Ujian tanda kasih sayang Allah .

Yang contac.t rapat pon bersabarlah, kerana korang terpaksa hadapi masa kauarantin yang agak panjang berbanding dengan orang positif ini. Paling kurang 3 kali swab test. So bertabahlah. Dan bersangka baik dengan Allah . Terlanjur kata, mohon keampunan dari Allah. Kita manusia yang banyak dosa ini https://www.buzoienii.ro/reguli-pentru-jocul-in-siguranta-la-blackjack-online/.

Nak Sihat Perlu Duit

duit tak boleh beli kesihatan. tapi nak sihat perlu “duit”.
Fira ingat pula masa kena covid haritu. Fira belanja family vivix dan nutriferon.Masa yang sama nutriferon auliya pun habis juga omega fira pun time tu la nak habis.
Vivix – untuk sel sel dalaman dan paru paru sebab covid ni dia akan attact paru paru
Omega- untuk paru2, batuk
Vit c & nutriferon – kuatkan imun badan

Tak pikiaq banyak dah. Buka terus makan. Belum campur buat pcr test lagi. Semuanya duit duit. Tapi nasiblah duit pcr dan nutriferon auliya tu duit suami
Masa tu apa orang recommend semua fira buat. Berhabis duit pun sanggup punya nak sihat
Nilai sihat tu mahal sangat kan. Alhamdulillah dipertemukan dengan shaklee ni
✅ Dapat amalkan supplemen yang selamat dan semulajadi. Memang tiada ragu ragu lagi. Boleh bantu improvekan kesihatan
✅ Dapat jana income 4 angka sebulan setiap bulan tanpa miss
Tu macamna fira tak sayang dengan kerjaya fira sekarang ni fira sayang sangatt dan impian fira nak bantu lebih ramai lagi untuk improve kesihatan dan kewangan dengan shaklee ni. Moga Allah swt permudahkan. Aamin
Ada yang nak belajar bisnes dengan fira? Meh fira ajar. Tak susah dan tak senang. Kunci dia ‘ NAK & KONSISTEN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *